• Світові новини
  • Юридичні новини
  • Погода
  • Новини України
Ракурс

Проковтнули отруту: російські пропагандисти зберегли ліцензію на мовлення у Великій Британії

Фото: ТСН
13.05.2018 17:28 Коментарі

Британська влада не позбавить телеканал Russia Today ліцензії на мовлення у зв`язку із розслідуванням отруєння Сергія Скрипаля

Телеканал Russia Today (RT) не буде позбавлений ліцензії на мовлення у Великій Британії через висвітлення інциденту з отруєнням екс-співробітника ГРУ Сергія Скрипаля в британському місті Солсбері, повідомила The Daily Telegraph.

Відповідну заяву зробив британський медіарегулятор Ofcom. У ній йдеться про причини такого рішення. Регулятор вважає неправильним карати канал за дії зарубіжних урядів.

Втім, наголошується, що якби слідчі Великої Британії встановили незаконне застосування сили РФ, тоді рішення могло б бути іншим.

У березні цього року Ofcom попередив власника ліцензій на мовлення RT у Великій Британії про можливі перевірки. Згодом розпочалися відразу сім розслідувань стосовно каналу. Йшлося про те, що RT істотно змінив тональність і концепцію своєї інформаційної політики з моменту нападу на Сергія і Юлію Скрипалів в Солсбері.

Щодня ефір RT в Британії дивляться в середньому 3,4 тис. глядачів. Щотижневе охоплення каналу — 540 тис. осіб (трохи більше 1% дорослого населення країни).

Крім претензій по «справі Скрипалів», Ofcom зафіксував 15 випадків порушення правил з боку пропагандистського каналу Кремля, зокрема при висвітленні подій в Україні та Сирії.

Раніше повідомлялося, що мовлення RT у Вашингтоні буде припинено 1 квітня.

Помітили помилку? Виділіть текст, що її містить, та натисніть Ctrl+Enter
Версія для друку



Загрузка...
Загрузка...




Загрузка...

Погода Sinoptik

Загрузка...