• Світові новини
  • Юридичні новини
  • Погода
  • Новини України
Ракурс

У Лондоні відкрили нові розслідування проти Russia Today через упереджене висвітлювання подій у світі

Фото: Bigmir.net
21.05.2018 15:55 Коментарі

Проти підтримуваної Кремлем телекомпанії Russia Today (RT), яку підозрюють у порушенні принципу неупередженості, британський медіарегулятор Ofcom відкрив три нові розслідування. Ще сім було відкрито раніше

У Великій Британії відкрили три нові розслідування проти Russia Today. Про це повідомляє «Європейська правда» із посиланням на Financial Times.

Таким чином, кількість розслідувань, які регулятор веде щодо каналу зросло до десяти.

За словами речника Ofcom, медіарегулярор відкрив іще три розслідування щодо «відсутності неупередженості програм та новин, що транслюються на каналі РТ».

Нагадаємо, у березні цього року Ofcom попередив власника ліцензій на мовлення RT у Великій Британії про можливі перевірки.

Згодом розпочалися відразу сім розслідувань стосовно каналу. Йшлося про те, що RT істотно змінив тональність і концепцію своєї інформаційної політики з моменту нападу на Сергія і Юлію Скрипалів в Солсбері.

Щодня ефір RT в Британії дивляться в середньому 3,4 тис. глядачів. Щотижневе охоплення каналу — 540 тис. осіб (трохи більше 1% дорослого населення країни).

Крім претензій по «справі Скрипалів», Ofcom зафіксував 15 випадків порушення правил з боку пропагандистського каналу Кремля, зокрема при висвітленні подій в Україні та Сирії.

Помітили помилку? Виділіть текст, що її містить, та натисніть Ctrl+Enter
Версія для друку



Загрузка...
Загрузка...




Загрузка...

Погода Sinoptik

Загрузка...