Новини
Ракурс
Зовнішня реклама. Фото: autonews.autoua.net

Влада Києва зменшить до мінімуму кількість зовнішньої реклами в місті

3 сер 2018, 10:26

Влада Києва домовилася з власниками рекламних компаній про те, що зовнішньої реклами у столиці буде менше. Про це розповів мер Києва Віталій Кличко, передає портал міськадміністрації.


.

За його словами, в місті буде впроваджена нова схема розміщення зовнішньої реклами. У центрі Києва не стане так званих розтяжок, а також буде зменшено до мінімуму кількість великих білбордів.

Кличко зазначив, що нові правила стосуються і метрополітену, оскільки реклама може закривати вагони метро і назви станцій.

Мер доручив профільному заступнику Олексію Рєзникову та Управлінню з питань реклами КМДА розробити схему розміщення реклами на транспорті.

Реклама не повинна бути на вікнах і дверях вагонів, на дверях входу в метро. Також рекламу не можна розміщувати на мармурових фрагментах оформлення станцій.

Нагадаємо, в липні Верховна Рада України ухвалила в другому читанні законопроект, яким, зокрема, забороняється використовувати елементи контактної мережі для розміщення реклами.

У документі зазначено, що перетворення підтримуючих елементів контактної мережі та опор зовнішнього освітлення в суцільний ланцюг рекламоносіїв призводить до неприпустимого візуального засмічення вулиць Києва.

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...