Новини
Ракурс
Політична реклама. Фото: Еспресо.ТV

Стало відомо, хто з українських політиків у 2018 році найбільше витратив на рекламу

10 вер 2018, 16:45

На рекламні кампанії політичні сили в Україні впродовж квітня-червня витратили 60 млн грн. Про це повідомляє Комітет виборців України на власній веб-сторінці.


.

Зазначається, що в 2018 році 15 політичних сил проводили рекламні кампанії, що мають ознаки політичної реклами.

Найбільше грошей на політичну рекламу серед парламентських партій витратило ВО «Батьківщина» — 24,8 млн грн. Політична сила «Основа» стала лідером за витратами на політичну рекламу серед позапарламентських партій.

У другому кварталі поточного року загальні витрати партій збільшилися. Так, у другій половині 2018 року витрати сягнули 177,1 млн грн, тоді як у першому кварталі 100,1 млн грн.

За інформацією Комітету виборців, наразі в політичні рекламі акцентується увага на гаслах, формі, емоціях. Політики поки не рекламують програми, стратегії та ідеї.

У КВУ закликали потенційних кандидатів у президенти та політичні сили відмовитися від реклами до офіційного старту виборчого процесу.

Як відомо, офіційний старт виборчої кампанії із виборів президента відбудеться на початку січня 2019 року.

Нагадаємо, соціологічний центр ім. Драгоманова прогнозує, що вибори президента України навесні 2019 року відбудуться в два тури. Найбільш ймовірними кандидатами, які вийдуть у другий тур, є чинний президент України Петро Порошенко та лідер партії «Батьківщина» Юлія Тимошенко.


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...