• Світові новини
  • Юридичні новини
  • Погода
  • Новини України
Ракурс

Політичні партії витратили 2,5 млрд доларів на вибори—2012

02.11.2012 15:26 Коментарі

На кожного свого виборця політичні партії в Україні витратили на цих парламентських виборах від 20 грн до 1,5 тис. грн, а загалом партії, що взяли участь у виборах, витратили на виборчу кампанію більше 2,5 млрд дол. Про це заявив політолог Артем Біденко.

Біденко зауважив, що має на увазі витрати на рекламу і так звану «матеріальну допомогу» виборцям від кандидатів. Біденко підтвердив, що найбільше грошей з розрахунку на одного виборця витратила партія «Україно — Вперед!» Наталії Королевської (1,5 тис. грн). Зі слів експерта, кожен виборець обійшовся Партії регіонів у 180 грн, а найменше (20 гривень) витратила з розрахунку на одного виборця ВО «Свобода».

За словами політолога, якби партії платили за свою рекламу за ринковими цінами, то рекламна кампанія Партії регіонів коштувала би 500 млн дол., об'єднаної опозиції — 50 млн, «УДАРу» — 40 млн., комуністів — 30 млн дол., а «Свободи» — 20 млн дол. Біденко заявив, що найбільше витратила на рекламу партія Королевської — 150 млн дол. Однак, як зазначив експерт, так звані провладні партії використовували різноманітні бартерні схеми, спеціальні знижки та власні ресурси. «Це коли гроші не фігурують взагалі, а гроші (ресурс) виймаються з однієї кишені і перекладається до іншої», — уточнив Біденко. Саме тому, за його словами, важко підрахувати, скільки конкретно пішло грошей на виборчу кампанію-2012.

Політолог також відзначив, що ці вибори засвідчили неефективність «гречкосійства», бо виборці брали «матеріальну допомогу», але голосували по-своєму.

Польські ЗМІ назвали іншу суму, яку українські партії витратили на передвиборчу рекламу, — 225 млн доларів.

Джерело: Радіо Свобода


Помітили помилку? Виділіть текст, що її містить, та натисніть Ctrl+Enter
Новини за темою: реклама, партії
Версія для друку



Загрузка...
Загрузка...




Загрузка...

Погода Sinoptik

Загрузка...