• Світові новини
  • Юридичні новини
  • Погода
  • Новини України
Ракурс

ЦВК повідомила про витрати партій на вибори: лідирує «Батьківщина» зі 109 млн грн

25.11.2014 20:26 Коментарі

Найбільший виборчий фонд на останніх парламентських виборах був у партії «Батьківщина» — 109,4 млн грн, найменший — у «Об’єднання „Самопоміч“» — 27,4 млн грн.

Про це йдеться в аналізі остаточних фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів політичних партій, затверджених постановою ЦВК, повідомляє УНІАН.

Зокрема, згідно зі звітом, за період з 24 вересня по 29 жовтня «Батьківщина» витратила 96,3 млн грн на оплату ефірного часу на телебаченні, 3,1 млн грн — на радіо, 3,3 млн грн — на виготовлення плакатів, листівок й інших друкованих агітаційних матеріалів.

На другому місці за розміром виборчого фонду — партія «Опозиційний блок», що витратила на передвиборчу кампанію 106,4 млн грн. Зокрема, понад 100 млн партія витратила на використання ЗМІ, в тому числі на оплату ефірного часу на телебаченні — 93,2 млн грн, 5,6 млн грн — на радіо та 1,3 млн грн — на публікування агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ.

Виборчий фонд «Блоку Петра Порошенка» склав 97,4 млн грн. Витрати на використання ЗМІ партією: оплата ефірного часу на ТБ — 81,2 млн грн, на радіо — 5 млн грн, на виготовлення плакатів, листівок та інших друкованих агітаційних матеріалів — 1,9 млн грн.

Витрати «Народного фронту» на вибори склали 93,6 млн грн. Згідно зі звітом, 76 млн грн партія витратила на рекламу на ТБ і радіо, зокрема, на оплату ефірного часу на телебаченні — 71,7 млн грн, на радіо — 4,3 млн грн, на розміщення агітматеріалів у друкованих ЗМІ — 15,5 тис. грн.

Виборчий фонд «Радикальної партії» склав 73,3 млн грн. Із них на оплату ефірного часу на телебаченні було витрачено 67,4 млн грн, понад 5 млн грн — на радіо, 31,3 тис. грн — на публікування агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ та 0,4 млн грн — на виготовлення плакатів, листівок та інших друкованих агітаційних матеріалів.

Виборчий фонд «Об’єднання „Самопоміч“» становив 27,4 млн грн. Із 29 вересня по 24 жовтня партія витратила на оплату ефірного часу на телебаченні 22,9 млн грн, на радіо — 2,0 млн грн, публікування агітаційних матеріалів у друкованих засобах масової інформації — 514,1 тис. грн, виготовлення листівок, плакатів та інших друкованих агітаційних матеріалів — 0,7 млн грн.

Читайте також: Президентські вибори обійшлися Порошенку майже в 100 млн грн, Ярош не витратив ні копійки

Джерело: УНІАН


Помітили помилку? Виділіть текст, що її містить, та натисніть Ctrl+Enter
Версія для друку



Загрузка...
Загрузка...




Загрузка...

Погода Sinoptik

Загрузка...