• Світові новини
  • Юридичні новини
  • Погода
  • Новини України
Ракурс

Депутати хочуть зменшити тривалість «рекламних пауз» на телебаченні

20.01.2013 15:55 Коментарі

Комітет Верховної Ради з питань свободи слова та інформації працює над поправками до Закону «Про рекламу».

В інтерв'ю газеті «День» голова комітету Микола Томенко розповів, що частина законопроектів, які стосуються змін, уже внесена членами комітету на розгляд ВРУ.

Також Томенко підкреслив, що для нього є очевидною необхідність повної заборони рекламу горілки в денний час і прямої реклами пива. На його думку, на телебаченні загалом потрібно зменшити тривалість реклами, що постійно перериває фільми та програми, передає «День».

За словами опозиціонера, в Україні тривалість реклами — одна з найдовших у світі. Повністю заборонити рекламу неможливо, тому необхідно знайти компроміс. Завданням комітету, на думку Томенка, є зменшення антидержавницьких «спалахів» і підтримка української складової.

Члени комітету мають намір внести такі зміни до Закону «Про рекламу»: заборонити використання зображення дітей у політичній рекламі, чітко визначити поняття «соціальна реклама», обмежити рекламу алкогольних напоїв і пива, а також рекламу лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації.

Як уже повідомлялося, в Україні заборонено рекламу 326 лікарських препаратів.

Джерело: День


Помітили помилку? Виділіть текст, що її містить, та натисніть Ctrl+Enter
Новини за темою: телебачення, реклама
Версія для друку





Загрузка...
Загрузка...




Загрузка...

Погода Sinoptik