• Світові новини
  • Юридичні новини
  • Погода
  • Новини України
Ракурс

Китай стає конкурентом розвинених країн за обсягом проданих предметів розкоші

09.10.2012 11:03 Коментарі

Китай готується стати другим у світі після США ринком збуту для предметів розкоші в найближчі п’ять років, обігнавши Францію, Великобританію, Італію та Японію. Про це повідомляється у звіті групи Euromonitor, яка досліджує споживацькі настрої.

Як і раніше, розвинені країни мають перевагу на ринку товарів класу «люкс», але скорочення в них попиту через економічні негаразди дає шанс країнам, що розвиваються, наздогнати і перегнати їх за рахунок великих темпів зростання середнього класу, повідомляє France 24.

Загальний обсяг виторгу від продажу предметів розкоші у світі може перевищити 302 млрд дол. цього року, що на 4% більше, ніж минулого, завдяки покупцям із країн, що розвиваються, які скуповують дизайнерські сумки, одяг, ювелірні вироби, годинники, колекційне вино, шампанське та спиртні напої.

«Завдяки динамічно зростаючому середньому класу і мережі всесвітньо відомих брендів, продаж предметів розкоші в Китаї постійно випереджає темпи світового ринку,» — повідомили в Euromonitor.

Поки що Японія залишається другим у світі ринком предметів розкоші, але його частка скорочується, адже країна потерпає від економічних проблем.

При цьому в спину розвиненим країнам дихають заможні покупці країн, що розвиваються, так звані країни БРІК — Бразилія, Росія, Індія і Китай, на які цьогоріч припадає 11% від загального обсягу проданих предметів розкоші (33 млрд дол.). 2007 року на країни БРІК припадало лише 4% від загального обсягу світових продажів. За прогнозами, до 2017 року їхня частка зросте до 59 млрд. дол. (або 16%).

Поки що чотирма найбільшими у світі ринками збуту предметів розкоші залишаються США, Японія, Італія та Франція. Як і раніше, на ці країни припадає майже половина продажів цього року.

Дизайнерський одяг дає більшу частину від загального виторгу за предмети розкоші, і до 2017 року, прогнозують, даватиме 42% прибутків у цій торгівлі, хоча ювелірні вироби і годинники теж набирають популярності.

Джерело: AFP


Помітили помилку? Виділіть текст, що її містить, та натисніть Ctrl+Enter
Версія для друку





Загрузка...
Загрузка...




Загрузка...

Погода Sinoptik