Новини
Ракурс

Авіакомпанія Ryanair повідомила українцям, що робити з квитками

11 лип 2017, 21:16

Лоукостер Ryanair розіслав всім українським клієнтам, які встигли придбати квитки, лист з докладною інструкцією, у зв’язку з відмовою авіакомпанії заходити на український авіаринок, пише «Економічна правда».


.

Відповідно до цієї інструкції у клієнта дві опції: отримати повну компенсацію грошей за квитки або безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси компанії в найближчому аеропорті.

Як повідомляється, якщо клієнт не знайде альтернативного рейсу, гроші за квитки будуть відшкодовані протягом 21 дня.

Нагадаємо, що вчора, 10 липня, в Ryanair відмовилися виходити на український ринок. Компанія офіційно оголосила, що скасовує свої плани щодо України через те, що київський аеропорт не виконав вимоги, досягнуті в Міністерстві інфраструктури.

Як відомо, гендиректор аеропорту «Бориспіль» Павло Рябікін заявив, що аеропорт не може погодитися з низкою вимог лоукостера. Також в «Борисполі» підрахували, що Ryanair завдасть аеропорту близько 2 млрд грн збитків на рік.

Сьогодні стало відомо, що Київ поновить переговори з Ryanair.

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...