Новости
Ракурс

Про сенси правничої професії. «Човник роздумів» відплив. У добру путь!

«Как-то я спросил в классе, кем кто хочет быть.


.

Один мальчик сказал: «Волшебником».

Все засмеялись.

Мальчик смутился и прибавил:

«Я буду, наверное, судья, как мой папа, но ведь вы спрашивали, кем я хочу быть?»

 

Януш Корчак

 

Людині 16-18 років.

Вона завершує навчання в загальноосвітній школі (ліцеї, гімназії) і починає замислюватись над своїм майбуттям...

Яким воно буде? Що мене чекає за шкільними дверима?

Ким я хочу бути у самостійному житті... і ким зможу бути? Як найкраще реалізувати власні мрії і плани, якщо вони є і... якщо їх поки що немає?

Відповіді на подібні запитання разом з молодою людиною наполегливо  шукають всі разом: батьки, дідусі й бабусі, друзі і знайомі.

Хто і як впливає на вибір подальшого  життєвого шляху?  

Мій життєвий і викладацький досвід свідчить, що авторитетними впливовими чинниками ухвалення, мабуть, першого самостійного чи майже самостійного рішення є:

  • по-перше, батьки і найближчі родичі молодої людини та їхній досвід самореалізації у власному житті;
  • по-друге, шкільний учитель/учителька;
  • по-третє, шкільні і позашкільні друзі;
  • по-четверте, творчість письменників/поетів/музикантів (відомих особистостей у сфері культури);
  • по-п’яте, досвід видатних знаних особистостей: політиків/науковців/спортсменів та фахівців в різних сферах трудової діяльності, які стали успішними у своєму житті і професійній діяльності.

Поряд з поставленими вище запитаннями перед молодою людиною постає ще одне, не менш вагоме і важливе: хто така успішна людина, як вона досягла свого успіху і взагалі – що таке успішне життя людини, з чого, з яких компонентів воно складається?.. Відповіді на ці запитання шукатимемо разом з читачами в подальших розмовах. 

Заметили ошибку?
Выделите и нажмите Ctrl / Cmd + Enter