Новини
Ракурс
Фото: Pikabu

Facebook боротиметься з російським втручанням у вибори новими методами

23 січ 2018, 12:47

Американська корпорація Facebook вимагатиме ідентифікації від організацій, які розміщують у соцмережі рекламу, пов’язану з виборами. Про це напередодні у Нью-Йорку заявив менеджер компанії по зв’язках із громадськістю Самід Чакрабарті, передає ТАСС.


.

На його думку, такі заходи допоможуть запобігати можливому втручанню Росії у перебіг майбутніх виборів у США.

Відтепер, перед публікацією передвиборчої реклами організації будуть змушені підтверджувати свою приналежність, аби користувачі бачили, хто оплачував цю рекламу.

Також корпорація Facebook планує архівувати зразки електоральної реклами і робити їх доступними для пошуку з метою поліпшення звітності.

За словами Чакрабарті, компанія недооцінила небезпеку використання «сторонніми гравцями» соцмереж як інформаційної зброї.

Під наголосив, що під час виборів 2016 року російські суб’єкти створили 80 тис. політичних постів, які протягом двох років переглянули близько 126 млн американських громадян.

Представник Facebook також нагадав, що політики та офіційні особи США постійно порушують питання втручання спецслужб Росії у вибори різних країн.

За даними Вашингтона, російська розвідка використовувала двахакерські угруповання Fancy Bear та Cozy Bear для злому серверів Демократичної партії під час президентських виборів у США.

При цьому російська сторона відкидає звинувачення у втручанні в американські вибори.

Нагадаємо, в травні 2017 року в Сенаті США відбулися слухання щодо втручання Росії в американський політичний процес.

Під час слухань сенатор Шелдон Уайтхаус заявив, що Росія використовує тіньовий бізнес, брудні гроші, фальшиві новини і бот-мережі, а також займалася кіберопераціями і крадіжкою листів, щоб вплинути на політичний процес у США.


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...