Новини
Ракурс

Дві третини американців використовують соцмережі для громадської і політичної діяльності

19 жов 2012, 20:30

Двоє з п’яти дорослих американців використовують соціальні мережі, щоб залучати інших до політики. Особливо активні в цьому плані молодші та ідеологічно підковані американці. Про це свідчать результати дослідження центру Pew Research.

За даними дослідження, загалом соціальними мережами в США (переважно Facebook або Twitter) користуються 60% дорослих. При цьому 39% (дві третини) дорослих американців використовують соціальні медіа для громадcької та політичної діяльності.

Найактивнішими користувачами соцмереж виявилися ті, в кого улюбленою темою розмов є політика, а також ті, хто мають ідеологічні вподобання. При цьому свою власну думку з приводу тих чи тих питань політичного порядку денного висловлюють переважно американці у віці 18-29 років з вищою освітою.

Близько 35% користувачів соціальних мереж закликають через інтернет до голосування на виборах. Причому найбільше прибічників мають серед інтернет-активних громадян демократи (42%). За республіканців закликають голосувати 36% користувачів.

Близько третини розміщують свої власні коментарі, міркування або діляться постами іншої людини.

Серед користувачів Twitter виявилося лише 21% тих, хто використовує Twitter або інші соціальні мережеві медіа для залучення до політичних чи соціальних питаннь.

«У розпал передвиборної кампанії, очевидно, що більшість користувачів соціальних медіа, особливо тих, хто піклується про політику, використовують їх як засоби для обговорення кандидатів, підтримання контактів з кандидатами, поширення новин та їхнього аналізу, а також заклику своїх друзів до дії. Ми побачимо плоди цієї нео-активності в день виборів», — заявив голова центру Pew Research Лі Рейні.

Джерело: AFP


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter