Новини
Ракурс

Передвиборчі біг-борди коштували до 200 мільйонів гривень

26 жов 2012, 12:56

Розміщення зовнішньої передвиборчої реклами політичним силами обійшлося в 150-200 мільйонів гривень, повідомив керівник Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко.

За словами Біденка, загалом сума на передвиборчу рекламу склала близько 2,5 мільярдів доларів починаючи з початку року, повідомляє УНН.

Біденко стверджує, що найбільшу кількість біг- бордів з політичною рекламою в Україні розмістили Партія регіонів та партія «Україна — Вперед!», повідомляє УНН.

Він зазначив, що Партія регіонів є лідером не лише за розміщенням зовнішньої реклами, а й телевізійної реклами, реклами преси.

Згідно з внутрішнім моніторингом асоціації, зазначив Біденко, у жовтні Партія регіонів розмістила приблизно 6500 площин. На другому місці партія Королевської — 2500 площин. Трохи менше 2500 площин розмістила партія УДАР, до 2000 — Об'єднана опозиція, комуністи — приблизно 1500 площин, десь стільки ж — партія «Наша Україна», повідомив він.

Нагадамо, Держкомтелерадіо раніше бачило значну перевагу опозиції на ТБ.

Однак експерти повідомляли, що у передвиборному сегменті ЗМІ домінує Партія регіонів.

Найактивніше на телебаченні представлена Партія регіонів — більше половини (52,3%) від загальної кількості передвиборчої та політичної інформації. На другому місці Об’єднана опозиція — 13,6%.

Джерело: УНН


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter