Новини
Ракурс

Компанія «Хюндай» попросила вибачення за поломки своїх потягів

21 гру 2012, 11:33

Міністерство інфраструктури повідомило, що в листі від компанії «Хюндай» (Hyundai), надісланому на адресу «Укрзалізниці», компанія просить вибачення за заподіяні українським пасажирам незручності під час користування швидкісними електропоїздами.

Водночас у листах зазначається, що компанія уже впроваджує програму підготовки потягів «Хюндай» до зимових умов і за останні два дні кількість несправностей було скорочено.

Також компанія «Хюндай» (Hyundai) повідомила, що заплановано збільшити кількість спеціалістів із обслуговування поїздів в Україні: на цьому тижні сім фахівців мають приєднатися до команди технічного обслуговування, передає «Українська правда».

У листі також вказується, що проблеми з поїздами пов’язані з холодним періодом року та зазначається, що будь-який вид транспорту має проблеми взимку, зокрема і такі як затримки, скасування рейсів.

Уже після того, як компанія «Хюндай» (Hyundai) попросила вибачення за поломки, знову зламався потяг, який слідував маршрутом Київ—Львів.

Нагадаємо, співробітник Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) вважає, що запуск потягів «Хюндай» став інвестиційним провалом 2012 р.

Джерело: Українська правда


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter