Новини
Ракурс

Велика Британія, аби відлякати мігрантів, створює собі антирекламу

28 січ 2013, 17:11

Влада Великої Британії вирішила запустити потужну антирекламу своєї країни, аби зупинити потік мігрантів до Сполученого Королівства.

Англійський уряд ухвалив рішення про «антирекламу» країни, яка буде розрахована насамперед на потенційних мігрантів із Румунії та Болгарії, повідомляє «Дзеркало тижня» з посиланням на англійські ЗМІ.

«Антиреклама» має на меті переконати потенційних мігрантів, що на Туманному Альбіоні на них не чекає нічого доброго.

Так, в антирекламних роликах буде докладно розповідатися, що на мігрантів у Британії чекають безробіття та постійні дощі.

Крім того, для залякування румунів та болгар активно експлуатуватиметься тема нещодавньої повені, жертвами якої стали сотні людей по всій країні.

За словами англійських чиновників, треба розвіяти популярний, як вони вважають, міф, що «британські мостові вимощені золотом».

Наразі чиновники не визначилися з датою виходу «антиреклами» на екрани.

Таку бурхливу реакцію у місцевої влади викликали прогнози організації MigrationWatch, відповідно до яких до країни найближчими п'ятьма роками мають приїхати близько 250 тисяч громадян з країн — членів ЄС Румунії та Болгарії.

Велика Британія закрила свої кордони для іммігрантів із цих країн. За законами ЄС, таке обмеження може запровадити будь-яка держава Євросоюзу у момент приєднання до неї нової країни.

Британія цим правом вже скористалася, термін його дії збігає у 2014 році.

Нагадаємо, як повідомляють європейські ЗМІ, найпопулярнішим іменем, яким називають новонароджених у Великій Британії, є Мухамед.

Джерело: ZN.UA


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter