Новини
Ракурс

Кандидати в депутати піаряться на бюджетних проектах — ОПОРА

3 жов 2012, 13:24

У вересні в Україні зафіксовано 18 випадків, коли використовували бюджетні кошти для передвиборчої агітації. Про це повідомила координатор виборчих програм громадянської мережі «ОПОРА» Ольга Айвазовська на прес-конференції.

За словами координатора «ОПОРИ», мова йде про випадки, коли відкриття об'єктів інфраструктури чи державні закупівлі використовували для агітації за конкретних кандидатів. В «ОПОРІ» наголосили, що таким чином, кандидати піаряться на «інвестиціях, які профінансували всі виборці, платники податків», передає УНН.

Крім того, «ОПОРА» зареєструвала 38 випадків, коли державні службовці в робочий час займались агітацією. Державні цільові програми використали для агітації 42 рази.

Джерело: УНН


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter