Ракурсhttps://racurs.ua/

11,5% українців готові за будь-яку суму продати свій голос
https://racurs.ua/ua/n746-11-5-ukrayinciv-gotovi-za-bud-yaku-sumu-prodaty-sviy-golos.htmlРакурс
Про це свідчать дані дослідження громадської думки оприлюднені на прес-конференції, передає кореспондент УНІАН.
Серед цих 11,5% респондентів за будь-яку суму готові продати свій голос 1,5%, 5% — якщо сума буде влаштовувати, а ще 5% — якщо заплатить той кандидат або партія, за яку в будь-якому випадку збиралися голосувати.
При цьому не будуть продавати свій голос на виборах 83% українців. Відзначимо, що цей відсоток зріс у порівнянні з квітнем — 73%. Однозначно негативно засуджують такі дії 53% респондентів, а 32% в цілому засуджують, проте можуть зрозуміти. 10% ставляться до продажу голосів позитивно, як до «способу людям трохи заробити».
За даними опитування проявилася закономірність залежно від віку: чим молодші респонденти, тим більше серед них готових продати свій голос (16% серед наймолодших, віком до 30 років, і 8% серед найстаріших, у віці понад 60 років) і тим більше вони хотіли б отримати за свій голос (більше 500 грн — 32% серед молодих, готових продати свій голос, і 15% серед найстаріших).
10% респондентів повідомили, що в їх округах кандидати роздавали продуктові пайки та інші подарунки. Також про такі факти відомо 40% киян. Переважно ставлення до такої «допомоги» українцями оцінюється як негативне. Ставляться до цього позитивно і готові проголосувати за такого кандидата 5,5% населення, ще 32% ставляться до цього нейтрально — допомога візьмуть, але на їхнє голосування це не вплине.
Опитування проводилося у 111 населеному пункті з 18 вересня до 4 жовтня. Було опитано 2 тисячі 43 респонденти. Похибка становить не більше 2,2%.
Як повідомяв «Ракурс», в Інтернеті з’явився відеоролик-попередження для виборців, які хочуть заробити на парламентських виборах 28 жовтня. Відеоролик «Сядуть усі» завантажений на портал YouTube і підписаний як соціальна реклама від Міністерства внутрішніх справ (МВС).
.