Ракурсhttps://racurs.ua/

Киянам повертатимуть гроші за неякісні житлово-комунальні послуги
https://racurs.ua/ua/n750-kyyanam-povertatymut-groshi-za-neyakisni-jytlovo-komunalni-poslugy.htmlРакурсТож, як повідомляє прес-млужба КМДА кияни не сплачуватимуть за неякісні послуги. Відзначимо, що з початку 2012 року за неналежно надані послуги мешканцям столиці перераховано понад 30 млн. грн.
Нормативним вважається безперебійне надання послуг опалення впродовж всього опалювального сезону. У разі ненадання в повному обсязі послуги, чи її припинення, споживач повинен в усній чи письмовій формі повідомити про це виконавця.
Заява споживача реєструється виконавцем у журналі реєстрації заявок споживачів. За результатами перевірки та встановлення факту неналежного надання послуг складається акт-претензія, який підписує споживач та представник організації, що обслуговує будинок.
Акт-претензія має бути розглянута впродовж трьох робочих днів. Після чого про її відмову (причини вказуються) чи задоволення повідомляється споживачеві.
Відзначимо, що нормативною вважається температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) 18°C (у наріжних кімнатах 20°C). Допустимий строк відхилення — 12 годин на добу (один раз на місяць). Передбачається зменшення плати на 5% за кожний градус відхилення від 18°C до 12°С у житлових приміщеннях (у наріжних кімнатах від 20°C до 14°C) за період відхилення (протягом усього строку відхилення).
Якщо температура в житлових приміщеннях опускається нижче 12°C (у наріжних кімнатах нижче, ніж 14°C), за централізоване опалення плата не стягується
.