Новини
Ракурс

«Бориспіль» і Колесніков спростовують обвинувачення в порушеннях на 3,7 млрд

6 бер 2013, 17:35

Про це йдеться у повідомленні прес-служби аеропорту «Бориспіль».

У повідомленні зазначається, що фінансування будівництва, у тому числі термінального комплексу D, здійснювалося без залучення коштів держбюджету, а за рахунок власних, а також кредитних ресурсів, які підприємство обслуговує за рахунок власної діяльності.

У повідомленні також наголошується, що всі кошти, проінвестовані в розвиток аеропорту, витрачалися у суворій відповідності до українського законодавства та міжнародних норм.

Крім того, прес-служба зазначає, що реалізацію проекту будівництва термінального комплексу D аеропорту «Бориспіль» було розпочато в 2005 році, тобто за два роки до ухвалення рішення про проведення Чемпіонату Європи з футболу 2012 року.

Згідно з повідомленням прес-служби «Борисполя», на будівництво термінального комплексу D з державного бюджету коштів не планувалося і не було виділено.

Щодо недозавантаженості терміналу D прес-служба «Борисполя» зауважує, що «горизонт планування» при розвитку аеропортів як правило становить 15-20 років, тож будівництво «Борисполя» відбувається з урахуванням майбутніх потреб авіакомпаній та пасажирів.

Прес-служба «Борисполя» висловлює сподівання, що у 2016 році пасажиропотік через термінал D сягне піку, а до 2020-го року пасажиропотік всього аеропорту становитиме 15 млн осіб.

Прокоментував також висновки Рахункової палати і голова Комітету Верховної Ради з питань транспорту та зв'язку Борис Колесніков, який відповідав за підготовку України до проведення Євро-2012 та реконструкцію «Борисполя».

Колесніков стверджує, що всі аеропорти Туреччини та ОАЕ були побудовані «на виріст», повідомляє «КоммерсантЪ-Украина».

Він запевнив, що незабаром «Бориспіль» буде передано у концесію, що сприятиме його розвитку та зростанню пасажиропотоку.

Як повідомляв «Ракурс», Рахункова палата України під час аудиту встановила, що 3,693 млрд грн бюджетних асигнувань, що були виділені на будівництво та реконструкцію терміналів міжнародного аеропорту «Бориспіль», було використано неефективно і з порушенням законодавства через недостатній контроль з боку Міністерства інфраструктури та організації «Укрєвроінфрапроект».

Джерело: УНІАН


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...
Загрузка...