Новини
Ракурс

Стало відомо, яку нагороду отримала Україна за Євробачення-2017 (ФОТО)

20 чер 2018, 15:08

Україна отримала «Каннського лева» за брендинг Євробачення-2017. Про це повідомив сьогодні, 20 червня, на своїй сторінці в Facebook Павло Вржещ, засновник Banda Agency, яка розробляла брендинг.


.

Фото: Facebook / Павло Вржещ

Міжнародний фестиваль реклами «Каннські леви» пройшов 19 червня. Журі оцінювало візуальну майстерність конкурсних робіт, тобто чи призвела унікальна візуальна ідентичність до впізнавання і розуміння споживачами.

Українців цього року внесли до шорт-листа, що вже є перемогою, бо нашим хлопцям довелося змагатися з такими гігантами, як BETC (Франція), Wieden+Kennedy (Нідерланди) та Superunion (Велика Британія).

Banda Agency в союзі з дизайн-студією Republique приніс Україні бронзову статуетку «Каннських левів» в категорії Design lions. Журі високо відзначило брендинг Євробачення-2017, який розробила команда.

Нагадаємо, що на Євробаченні-2018 Україна зайняла 17-те місце.

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...