Новини
Ракурс
Фото: BestAI Assistant / flickr.com

Голосовий помічник Amazon Alexa безпорадний у продажах

7 сер 2018, 10:56

З 50 млн користувачів помічника Amazon Echo, який відгукується на ім’я Алекса, тільки близько 100 тис. купили щось через голосовий інтерфейс понад один раз. Не те щоб це стало несподіванкою, але така статистика може зашкодити іміджу торгівлі через голосовий інтерфейс, яку намагаються просувати Amazon та інші компанії, пише Techcrunch.


.

Amazon Echo і йому подібні в основному використовуються у простих повсякденних цілях: щоби послухати музику, запитати про погоду на завтра, встановити будильник. Все це вміють робити і телефони, не обов’язково купувати для таких завдань окремі стаціонарні девайси для дому. Передбачалося, що люди будуть також здійснювати покупки через голосовий інтерфейс. «Алекса, замов мені печива» або «Алекса, купи мені пару навушників з шумозаглушенням». Це завжди видавалося дивним, оскільки перш ніж щось купити, люди схильні подивитися на товар, почитати відгуки, порівняти ціни в різних магазинах. Хто буде просто купувати щось, попросивши Ехо?

Однак не варто недооцінювати Amazon Echo, адже купівля речей з його допомогою — лише мала частина того, що вміє помічник. Через нього, зокрема, зручно управляти різноманітними підписками, не кажучи вже про те, що незабаром можна буде сказати: «Алекса, виклич мені сантехніка». І, звичайно, за всім цим стоїть величезна індустрія рекламних пропозицій і розумного використання голосових даних.

Тому використовувати такий девайс для покупок — це як забивати цвяхи ноутбуком: можна, але не варто. За даними статистики, близько 1 млн осіб спробували купити щось через Amazon Echo, але тільки 10% з них зробили це повторно. Можливо, такий вид торгівлі ще просто недопрацьований, а можливо, це не те, що потрібно людям.

На початку 2018 року повідомлялося, що Amazon очолив рейтинг 500 найдорожчих брендів.

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...