Ажиотажный спрос — 500 тыс. марок с «российским кораблем» уже продала «Укрпочта»
https://racurs.ua/n169759-ajiotajnyy-spros-500-tys-marok-s-rossiyskim-korablem-uje-prodala-ukrpochta.htmlРакурс«Укрпошта» за п’ять днів продала вже майже половину з мільйонного тиражу поштових марок з «російським військовим кораблем».
Про це сьогодні, 18 квітня, повідомляє прес-служба держкомпанії.
Зазначається, що додруковувати тираж не планують, тож кожна марка збереже свою історичну цінність. Проте компанія вживає заходи для боротьби зі спекулянтами, у декотрих з яких на інтернет-аукціоні Ebay конверт з маркою вже продається за 1 тис. дол. США.
Тому, щоб зменшити спекуляції та щоб марки дісталися якомога більшій кількості людей, запроваджуються такі обмеження:
- відсьогодні можна придбати не більше п’яти листів (один лист включає шість марок) в одні руки будь-якого номіналу;
- скасовуються всі замовлення в інтернет-магазині (деякі з котрих були на понад 30 тис. марок). Клієнти отримають додаткове повідомлення й зможуть оформити покупку повторно, проте не більше ніж три листи на одне замовлення. Багато покупок з однієї адреси будуть блокуватись.
Зазначається, що поштові марки з кораблем вже є у всіх обласних центрах України (окрім тимчасово окупованих Херсонщини, Криму, Донеччини та Луганщини, для яких залишили резерв).
В «Укрпошті» наголошують, що не підтримують будь-які благодійні або інші ініціативи з маркою, оскільки простежити, куди саме йдуть кошти з продажу марок, неможливо. Виключення становить лише благодійний аукціон на Prozorro, доступний за адресою bit.ly/auktsion-marka.
Ми вже маємо ідеї й готуємо нові випуски, але поки просимо зберігати холодний розум при покупці марок з кораблем. Нехай вони дістануться якомога більшій кількості людей, а не якомога більше листів одній людині, — наголошують в «Укрпошті».
Марка «Русскій воєнний корабль, іді … !», котра зображає українського військового та флагман чорноморського флоту рф крейсер «Москва», була введена в обіг 12 квітня.
14 квітня ракетним ударом українські військові потопили «Москву», що сприяло виникненню ажіотажного попиту на ці марки.
Зокрема, 15 квітня «Укрпошта» публікувала фото величезної черги біля будівлі свого головного відділення на Майдані Незалежності.