Ракурсhttps://racurs.ua/
Полетаем, как в последний раз – на Камчатке отказались от чешских самолетов L-410 из-за отсутствия запчастей
Полетаем, как в последний раз — на Камчатке отказались от чешских самолетов L-410 из-за отсутствия запчастей
https://racurs.ua/n186950-poletaem-kak-v-posledniy-raz-na-kamchatke-otkazalis-ot-cheshskih-samoletov-l-410-iz-za.htmlРакурсЛітаки L-410 виробництва чеського заводу Aircraft Industries зняли з експлуатації на Камчатці (далекосхідний регіон рф). Літаки виробили ресурс у деяких вузлів і агрегатів, а замінити їх по паралельному імпорту неможливо.
.
У далекосхідній авіакомпанії «Аврора» та владі регіону запевнили, що замінять L-410 іншим типами авіатехніки, а на транспортну доступність населених пунктів регіону відмова від експлуатації не вплине.
Камчатка — другий російський регіон, який зупинив експлуатацію L-410 через відсутність запчастин. На початку 2023 року такі літаки припинила використовувати компанія «Коміавіатранс» із Республіки Комі. У регіоні немає залізниці та слабо розвинена мережа автошляхів.
Ці літаки були найновішими у парку місцевого авіапідприємства, яке продовжує працювати на вироблених ще в СРСР Ан-26, Ан-28, Як-40, а також гелікоптерах сімейства Мі-8.
Влада Камчатки, де немає залізниці і слабо розвинена мережа автошляхів, робила ставку на авіатранспорт для перевезення пасажирів, пише російський РБК.
2023 року з крайового бюджету на місцеві рейси було виділено понад 1 млрд рублів.
L-410 виробництва чеського заводу Aircraft Industries можуть залежно від модифікації перевозити 17−19 пасажирів. На острові Камчатка влітку 2023 року такі літаки виконували рейси до п’яти важкодоступних населених пунктів.
У росії залишається сім комерційних операторів L-410, у парках яких загалом 28 таких літаків.
Санкції, введені після початку повномасштабного вторгнення військ рф в Україну Євросоюзом та США, мають на увазі, серед іншого, заборону на постачання до росії західної авіатехніки, запчастин до неї, а також обслуговування літаків.
Деякі російські компанії, у тому числі працюючі в галузі авіаперевезень, оминають санкції за рахунок «паралельного імпорту», проте постачання через треті країни часто значно збільшують як терміни доставки, так і вартість товарів.
Загрузка...