Новини
Ракурс

Що таке Uber і чому таксисти так не хочуть пускати його на ринок (ВІДЕО)

30 чер 2016, 11:52

Таксі-сервіс завоював світовий ринок завдяки зручності і низькій вартості перевезень. Машину можна викликати за допомогою спеціального додатка, що дозволяє не тільки зарезервувати автомобіль, але й відстежити місцезнаходження машини.


.

Оплата здійснюється виключно за допомогою банківської карти. Зарплату таксистам компанія теж переводить на карти. Сам же Uber заробляє на тому, що бере з водіїв 20% комісії з кожної поїздки.

Загальну вартість поїздки становить вартість подачі автомобіля, вартість поїздки за хвилину і за кілометр. Окремо варто відзначити, що користувач може оцінити фінансовий аспект поїздки перед її початком. Для цього потрібно вбити адресу місця подачі і місця призначення, а потім вибрати опцію «оцінити вартість поїздки». Система розрахує можливий діапазон цін, на які можна розраховувати.

Під час дзвінка не треба називати адресу подачі автомобіля, GPS-пристрій сам підкаже таксисту координати замовника, а той, своєю чергою, може відстежити рух машини по карті.

Також можна вибрати категорію автомобіля і подивитися реальні фотографії його водія.

Ще одна особливість системи: водії і замовники оцінюються за рейтингом. Ті, хто отримує показники нижче припустимих, — блокуються. Таким чином, і сервіс, і ставлення будуть на досить прийнятному рівні.

А тепер трохи історії. Uber почався з ідеї: «Натиснув кнопку і поїхав». Так подумали засновники сервісу в 2008 році. В Парижі під час снігопаду Тревіс Каланик та Геррет Кемп довго не могли спіймати таксі. Так і почалося. Спочатку в сервісі були тільки автомобілі представницького класу, але потім розширили перелік в бік економ.

Стати водієм Uber може кожен. Необхідно мати відповідний за технічним станом і класом автомобіль, страховку, водійське посвідчення та ліцензію на перевезення пасажирів. Водночас, оскільки сервіс формально пропонує не таксі, а короткостроковий найм особистого водія, то питання з ліцензією фактично нівелюється.

Відсутність ліцензій на перевезення пасажирів також часто стає основою для судових розглядів з сервісом. У Західній Європі це досить часта практика. На сьогодні сервіс офіційно заборонений на території Італії, Бразилії, Канади, Індії, Японії та Іспанії.

Українські таксисти категорично налаштовані проти впровадження сервісу в Україні: сервіс ставить ліцензійні служби в невигідне становище, оскільки легальним таксистам необхідно платити за ліцензію з подальшим підвищенням тарифів.

Перевізники заявляють, що сервіс тільки поламає український ринок. Крім того, співпраця Мінтранспорту з сервісом ставить під сумнів попередні заяви чиновників про бажання вивести українські служби таксі з тіні.

Водночас, деякі служби вже взялися за заходи покликані утримати ринок: вводять додаткові сервіси, акції, відмовляються від доплати за перевезення тварин.

Як повідомлялося, Міністерство інфраструктури анонсувало сервіс Uber в Україні ще в грудні 2015 року.

Сама компанія почала пошук керівника свого українського підрозділу ще в минулому липні. Пізніше ЗМІ повідомили, що главою українського представництва призначений Аркадій Вершебенюк.

У лютому 2016 року стало відомо, що компанія Uberlin — авторизований партнер сервісу пошуку таксі Uber, почала збирати базу водіїв в Україні для їх подальшого підключення до сервісу в Києві, Львові, Одесі, Харкові та Дніпрі.

Слід зазначити, що Uber вже успішно працює в 468 містах 67 країн світу, а його вартість становить 62,5 млрд дол.

За матеріалами: DELO.ua, «Вести», «Сегодня», AIN.ua.

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...