Новини
Ракурс

Facebook планує змінити підхід до політичної реклами через скандал з РФ

12 жов 2017, 10:11

Facebook планує змінити підхід до політичної реклами через втручання Росії у вибори США, передає «Українськаправда» з посиланням на Reuters.


.

Головний технічний директор Facebook Майк Шрепфер повідомив, що компанія має намір внести зміни в механізм публікації політичної реклами перед виборами губернаторів і в Конгрес США.

Таке рішення у компанії ухвалили через скандал з російським втручанням у президентські вибори в США за допомогою соціальної мережі.

Шрепфер додав, що ввести такі зміни буде непросто, адже у компанії не хочуть задушити «законну мову».

Нагадаємо, що засновник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг виявив докази втручання Росії в президентські вибори в США. Компанія виявила активність фейкових акаунтів, створених в РФ для поширення політичної реклами.

Пізніше стало відомо, що найбільшепроплачених РФ рекламних оголошень у Facebook було орієнтовано на штати, які мали вирішальне значення для перемоги Дональда Трампа.

Як відомо, комітет Сенату США з розвідки погодивсяз висновками розвідувального співтовариства про те, що Росія намагалася вплинути на президентські вибори у 2016 році.


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...