Ракурсhttps://racurs.ua/
Черевики. Фото: fb.ru
Потерті й у пилюці дорожчі за нові: Timberland запускає незвичну серію черевиків (ФОТО)
https://racurs.ua/ua/n100060-poterti-y-u-pyluci-dorojchi-za-novi-timberland-zapuskaie-nezvychnu-seriu-cherevykiv-foto.htmlРакурсВідомий американський виробник верхнього одягу і взуття Timberland об’єднався з молодим брендом Off-White для створення лімітованої серії незвичайних черевиків. Про це повідомляє видання Lenta.ru з посиланням на HypeBeast.
.
Компанії випустять лінію черевиків класичної форми та верблюжого кольору, але особливість моделі полягатиме в оригінальному покритті. Зверху черевики покриють білим напиленням, яке створює враження потертості й пилу.
Незвичне взуття можна буде придбати за 789 дол., в той час як звичайні черевики Timberland коштують 190 дол.
The Timberland Company створена у 1952 році вихідцем з Одеси і є американським виробником одягу і взуття. Торгові точки Timberland знаходяться в різних країнах світу.
Off-White є відносно молодим брендом чоловічого та жіночого одягу, створений стилістом репера Каньє Уеста Вірджілом Абло. У 2017 році марка опинилася у переліку найбільш популярних брендів.
Нагадаємо, відома фірма Adidas представила нову модель кросівок Futurecraft 4D, яка виготовлена за допомогою 3D-принтера. Масове виробництво такого взуття планують запустити на початку 2018 року.