Ракурсhttps://racurs.ua/
Фото: Апостроф
Дизельний скандал із Volkswagen зачепив і топ-менеджерів Audi
https://racurs.ua/ua/n106425-dyzelnyy-skandal-iz-volkswagen-zachepyv-i-top-menedjeriv-audi.htmlРакурсШтадлеру висунуто обвинувачення у справі про маніпуляції з дизельними двигунами автомобілів Volkswagen, повідомила DW 11 червня, посилаючись на прокуратуру Мюнхена.
.
Обшуки провели вдома ще в одного члена правління концерну Volkswagen. Його ім’я не називають. Обидвом топ-менеджерам закидають шахрайство і допомогу у фальшуванні, які сприяли продажам автомобілів з дизельними двигунами, що мали недостовірні дані про шкідливі викиди.
Audi є дочірнім підприємством Volkswagen, навколо якого вже декілька років розгортається дизельний скандал. Концерн у зв’язку з цим був змушений призупинити продаж моделей A6 та A7. Німецький автомобільний регулятор вимагав від концерну переобладнати програмне забезпечення на 127 тис. автомобілів у всьому світі, оскільки виявив п’ять заборонених до використання програмних функцій, здатних відключати систему очищення вихлопних газів.
Руперт Штадлер став вже четвертим топ-менеджером відомих у світі автоконцернів, проти яких ведеться слідство у справі щодо маніпуляцій ринком у зв’язку із дизельним скандалом. Раніше розпочато розслідування проти колишнього гендиректорів концерну Volkswagen Мартіна Вінтеркорна та Герберта Дісса, а також проти голови наглядової ради Ганса Дітера Петча. Йому закидають навмисне запізніле подання інформації про маніпуляції із програмним забезпеченням в низці автомоделей акціонерам та іншим гравцям на ринку.
Нагадаємо, що дизельний скандал спалахнув у вересні 2015 року після виявлення несправного програмного забезпечення дизельних автомобілів. Глава Volkswagen Мартін Вінтеркорн покинув свою посаду 23 вересня. Тоді виявилося, що під час тестів програмне забезпечення на автомобілях приховує реальні обсяги викидів шкідливих газів у атмосферу. Згодом у маніпуляціях даними запідозрили й інших автовиробників.
Volkswagen відкликав 8,5 млн автомобілів в Європі через «дизельний» скандал. Раніше представники концерну намагалися вирішити проблеми на основі добровільних звернень власників.