Новини
Ракурс
Фото: Pixabay

Названо вік, у якому люди втрачають інтерес до нової музики

14 чер 2018, 12:34

Музичний стрімінговий сервіс Deezer назвав вік, коли люди перестають цікавитися новою музикою, пише Business Insider.

В опитуванні брали участь тисячі британців. 60% з них повідомили, що дотримуються своїх музичних звичок і слухають одні й ті ж пісні знову і знову. 26% заявили, що навряд чи будуть слухати нову музику, яка виходить за межі улюблених жанрів.

Результати опитування показали, що максимальний вік для відкриття нової музики — 24 роки. 75% респондентів цієї вікової групи заявили, що слухають в середньому 10 або більше нових треків щотижня. 64% відповіли, що шукають в середньому п’ять нових виконавців на місяць.

Після цього здатність людей йти в ногу з музичними тенденціями знижується.

Головні причини, чому люди не цікавляться новою музикою: розгубленість від великого вибору (19% опитаних), зайнятість по роботі (16%) і турбота про маленьких дітей (11%).

Майже 50% відповіли, що хотіли б, щоб у них було більше часу, щоб присвятити його пошуку нової музики.

Опитування показало, що до 30 років люди опиняються в «музичному паралічі» і не цікавляться новою музикою.

Раніше повідомлялося, що YouTube оголосив про новий музичний сервіс.


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter