Ракурсhttps://racurs.ua/
Більшість українців підтримують вивчення російської мови в україномовних школах
Соціологи встановили, скільки українців вважають за доцільне вивчати російську мову в школах (ІНФОГРАФІКА)
https://racurs.ua/ua/n119453-sociology-vstanovyly-skilky-ukrayinciv-rozmovlyaut-zi-svoyimy-nayblyjchymy-rodychamy-derjavnou.htmlРакурсНа думку 29,9% опитаних, вивченню російської мови має відводитися стільки ж часу, скільки й української. 25,9% вважають, що на вивчення російської мови потрібно приділяти менше часу, ніж української мови, але більше, ніж решті іноземних мов (англійській, німецькій тощо).
.
Ще 25,4% вважають, що вивченню російської мови потрібно відводити таку ж або меншу кількість часу, ніж вивченню іноземних мов. Про це свідчать результати опитування, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) у період з 28 лютого по 11 березня, повідомляє прес-служба інституту.
На думку 7,8% опитаних, російську мову в школах вивчати не потрібно.
11% респондентів не змогли або не захотіли відповісти на це питання.
У КМІС зазначають, що проводили аналогічне опитування у 1998 році. За 20 років частка тих, хто вважає, що російську мову потрібно вивчати в тому ж обсязі, що й українську, зменшилася з 46% до 29,9%.
Також у респондентів запитували, якій мові вони надають перевагу в особистому спілкуванні.
Українській мові під час спілкування зі своїми найближчими родичами віддають перевагу 46% українців, з них 32,4% розмовляють лише українською мовою.
Російській мові надають перевагу 28,1% українців, з них 15,8% розмовляють лише російською мовою. Зазначається, що ще 24,9% українців в однаковому співвідношенні застосовують для спілкування з родичами українську та російську мови. Іншими мовами розмовляють 0,2% опитаних, ще 0,7% не змогли або відмовилися відповідати.
Загалом в опитуванні взяли участь 2004 респонденти віком від 18 років з усіх регіонів України, окрім тимчасово окупованих території.
Нагадаємо, торік КМІС проводив опитування щодо того, як насправді українці та росіяни ставляться один до одного.