Ракурсhttps://racurs.ua/
Довгоочікуваний винищувач F-16 вже з українськими розпізнавальними знаками
Пілот показав F-16 з українськими розпізнавальними знаками (ФОТО)
https://racurs.ua/ua/n192224-pilot-pokazav-f-16-z-ukrayinskymy-rozpiznavalnymy-znakamy-foto.htmlРакурсУкраїнський льотчик на позивний Фантом показав F-16 з українськими розпізнавальними знаками.
.
Пілот сьогодні вчиться керувати винищувачем.
Наші пілоти дуже вражені. Цей літак просто перевершив їхні очікування. Навіть з тим обсягом інформації, який вони отримали за час навчання, вони вже бачать великі перспективи і великий заділ, як цей літак допоможе нашим Повітряним силам збільшити спроможність нашої бойової авіації, цитує Фантом «Голос Америки».
Навчання українських пілотів на F-16 розпочалося у жовтні у США та листопаді у Румунії.
За словами пілота, перенавчання має свої виклики, адже цей винищувач дуже відрізняється від радянських Су-27 та МіГ-29, на яких зараз літає українська винищувальна авіація.
Наші хлопці заздалегідь їздили на оцінку на одну з авіабаз у Сполучені Штати, щоб оцінили їхні спроможності, здібності і визначили терміни (підготовки). Знову-таки, це були загальні терміни, в які ми можемо вкластися. І наші пілоти дарма часу не гаяли, готувались хто як міг, і ці ж пілоти нам допомагали з інформацією з відкритих джерел — звісно, тією якою вони могли з нами ділитися, і навіть своїм досвідом. Тому я скажу, що хлопці, які поїхали в першій хвилі, були готові і морально, і мали базовий багаж знань, — повідомив Фантом.
Щодо термінів, то необхідно приблизно 6 місяців для підготовки одного пілота або однієї групи. Нюанси, які можуть сповільнити підготовку, пов’язані з адміністративною роботою партнерів України.
Усі хочуть отримати літаки якомога швидше, але зазвичай так справи не робляться. Авіація — це дуже складна система, це не один танк або одна артустановка. На літак працює багато персоналу, і це велика система. І льотчик або технік — це маленький гвинтик у великій системі, — повідомив український пілот.
Щодо викликів, то для українців це новий літак, машина нової генерації, більш диджіталізований літак. У нього багато систем і програм, які треба вводити під час польоту та до польоту.
Ми з таким не стикались, у нас підготовка йде трошки інакше, і наш літак набагато простіший, ніж F-16. І так само підхід до підготовки, до виконання польотів — зовсім інший. Тут більше вимагається самостійної підготовки, ніхто над душею не стоїть, тому для них перелаштуватися ментально було трошки складно. Але, як я вже казав, вони дуже вмотивовані і бажання швидко перевчитися — перемагає всі ці складнощі.