Ракурсhttps://racurs.ua/
В момент зльоту літака президента Total їздили дві снігоприбиральні машини — ЗМІ
https://racurs.ua/ua/n37523-v-moment-zlotu-litaka-prezydenta-total-yizdyly-dvi-snigoprybyralni-mashyny-zmi.htmlРакурсОдна з машин проскочила перед самим носом лайнера, що розганявся, другу літак зачепив крилом на злеті. Водія другої машини заарештував суд, керівник польотів аеропорту, два диспетчера і ведучий інженер аеродромної служби, що відповідав за збиральні машини, були затримані Слідчим комітетом, а керівництво Внуково пішло у відставку, пише «КоммерсантЪ».
.
За даними Міждержавного авіакомітету (МАК), на той момент, коли диспетчери дали дозвіл лайнеру французів на зліт, ЗПС була вільна. Але вже за 10 секунд було зафіксовано рух снігоочисника по лівій межі смуги в сторону так званої хрестовини. Диспетчери назвали появу машин на ЗПС «несанкціонованим вторгненням». Саме в районі хрестовини, на перетині двох ЗПС, літак і зіткнувся зі снігоприбиральником під управлінням 60-річного Володимира Мартиненка. У МАК уточнили, що при початку розгону пілоти лайнера не бачили ніяких перешкод на смузі, а помітили їх пізніше.
Близьке до розслідування джерело видання підтвердило інформацію МАК і додало, що, за його даними, диспетчери знали — на смузі № 2 працюють снігоприбиральні машини, які виконували сушку смуг і руліжних доріжок. Оператори двох машин виявили кілька непрацюючих сигнальних ліхтарів недалеко від ЗПС, що пересікалася зі смугою, на якій перебував літак президента Total. Знаючи, що в кінці цієї ЗПС перебували електрики, водії машин, що працювали в парі, вирішили відвезти їм поламану освітлювальну техніку. Повертаючись назад, вони й перетнули ЗПС № 1, на якій почав розгін французький лайнер.
Таким чином, МАК вже встановив обставини катастрофи, а винуватців визначать СКР і суд.
Нагадаємо, авіакатастрофа у Внуково сталася у вівторок, 21 жовтня.