Топ-менеджер Lufthansa припустив, чому досі не знайдено «чорний ящик» літака, який розбився в Альпах
https://racurs.ua/ua/n47534-top-menedjer-lufthansa-prypustyv-chomu-dosi-ne-znaydeno-chornyy-yaschyk-litaka-yakyy-rozbyvsya.htmlРакурсГолова ради директорів Lufthansa, яка володіє Germanwings, Кей Краткі заявив, що бортовий самописець, можливо, не посилає сигнали, повідомляє ВВС.
Поки що тільки бортовий голосовий самописець знайшли на місці аварії, яка забрала життя 150 людей.
Аналіз диктофонного запису дав змогу зробити висновки, що другий пілот літака Airbus A320 27-річний Андреас Лаубітц розбив літак навмисно, заблокувавшись зсередини кабіни.
Стенограма голосового самописця, яка просочилася в німецькі ЗМІ в неділю, 29 березня, свідчить, що пілот Патрік Сонденгаймер стукав у двері з криком: «Відчини ці чортові двері!»
Голосовий самописець містить деталі розмови пілотів, а також інші звуки з кабіни, тоді як реєстратор даних записує висоту, швидкість і напрямок польоту літака, у тому числі положення керма і крил літака.
З’явившись на ток-шоу на німецькому телебаченні в ніч на неділю, Кей Краткі припустив, що повна картина події, можливо, ніколи не буде відомою. Літак летів зі швидкістю 800 км/год і розбився після падіння. Компанія Lufthansa повністю володіє Germanwings, якій належав літак.
«Цілком можливо, що удар був занадто значним для бортового самописця, тому він не посилає сигнали. Проте все одно було б дуже корисно відновити картину того, що сталося», — сказав він на ток-шоу.
Прокурор Франції Бріс Робін розкритикував оприлюднення запису голосового самописця перш ніж завершено повне розслідування. Європейська асоціація пілотів заявила, що оприлюднення подробиць диктофонного запису є «серйозним порушенням» загальноприйнятих правил і що багато запитань лишилися без відповіді.
Негода зупинила польоти вертольотів на місце аварії, тому слідчі змушені діставатися туди пішки.
До місця аварії в горах риють бульдозером під’їзну дорогу, щоб забезпечити доступ для всюдиходів до вечора понеділка. Уже знайдено ДНК 80 жертв аварії.