Новини
Ракурс

Шахраї стали частіше дзвонити клієнтам «Ощадбанку» після атаки вірусу Petya

13 лип 2017, 17:28

«Ощадбанк» попереджає своїх клієнтів про шахраїв, які після недавньої кібератаки почали активніше дзвонити клієнтам банку. Про це йдеться на сайті фінустанови.


.

«Злочинці вирішили скористатися недавньою кібератакою та активізували дзвінки нібито від співробітників банку. Кажуть, що бази втрачені, потрібно надати персональні дані для їх відновлення», — повідомив банк.

У банку запевнили, що співробітники фінустанови ніколи не дзвонять клієнтам для отримання персональних даних, а після кібератаки збережено безпеку і конфіденційність всіх банківських даних, у тому числі й клієнтських.

«Ощадбанк» 30 червня опублікував заяву про те, що функціональністьсервісів банку після кібератаки відновлена майже у повному обсязі.

27 червня Україну накрила масштабна хакерська атака, що призвела до масовихзбоїв у роботі державних відомств, торговельних мереж, енергокомпаній, ЗМІ, банків і поштових сервісів, а також зупинила роботу платіжних терміналів у метрополітені Києва.

Крім України, атаки Petya.A зафіксували ще в 64-х країнах, серед яких Бельгія, Бразилія, Німеччина, Росія та США.

Вірус Petya.A працює за тією ж схемою, що й вірус WannaCry, який у середині травня уразив сотні тисяч комп’ютерів по всьому світу.

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...