Новини
Ракурс

Брюссель просить Київ врахувати думку Венеційської комісії при імплементації закону про освіту

28 вер 2017, 17:10

Брюссель просить Київ врахувати думку Венеційської комісії при імплементації закону про освіту. Про це заявила представниця Європейської комісії Майя Косьянчич на щоденному брифінгу у Брюсселі, пише «Європейська правда».


.

«У спілкуванні з українською владою ми завжди підкреслюємо, що національне законодавство має співвідноситися з міжнародними зобов’язаннями України, особливо якщо йдеться про рамкові конвенції Ради Європи щодо захисту національних меншин» — зауважила вона.

Косьянчич нагадала, що Венеційська комісія вважає, що роль української мови як державної і мов нацменшин та регіональних мов має бути ретельно збалансована.

«В цьому контексті ми взяли до уваги наміри української влади звернутися з цим питанням до Ради Європи. І ця оцінка повинна бути врахована при імплементації законодавства про освіту» — наголосила вона.

Водночас народний депутат від «Опозиційного блоку» Олександр Вілкул збирає у Раді підписи парламентарів, необхідних для подачі позову до Конституційного суду на новий закон про освіту.

Нагадаємо, новий закон вводить плавне збільшення кількості предметів, які викладаються українською мовою, із середньої школи. Передбачається, що спочатку дітинацменшин вивчатимуть предмети рідною мовою, а з 5-9 класів буде вводитися кілька предметів українською мовою викладання, в старшій школі це можуть бути майже всі предмети.

В цілому ж передбачається введення 12-річного навчання в школі з 2027 року, а також поступове підвищення заробітних плат вчителям.

25 вересня Порошенко підписав ухвалений Верховною Радою законопроект «Про освіту», покликаний підвищити якість освіти в країні.

Документ викликав невдоволення зовнішньополітичних відомств Румунії, Росії, Польщі та Угорщини, оскільки він нібито порушує права національних меншин.

Угорщина взагалі заявила, що блокуватиме всі рішення Євросоюзу про зближення з Україною.


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...