Новини
Ракурс

Російська реклама в Facebook була націлена на ключові для Трампа штати — CNN

4 жов 2017, 09:41

Російська реклама в Facebook була орієнтована на мешканців Мічигану та Вісконсину — двох штатів, що мали вирішальне значення для перемоги Дональда Трампа на президентських виборах у США. Про це повідомляє CNN, посилаючись на власні джерела.



.

За інформацією видання, спрямування російських оголошень на головні демографічні групи у штатах, важливих для результатів виборів, було добре продуманим. Зазначається, що в оголошеннях була використана серія повідомлень, націлених на розкол у суспільстві — наприклад, пропаганда антимусульманських настроїв.

Під час президентських виборів Мічиган став штатом, що вагався найбільше. Тут Трамп обійшов кандидата від Демократичної партії Хілларі Клінтон приблизно на 10,7 тис. голосів з майже 4,8 млн бюлетенів. У Вісконсині Трамп набрав лише на 22,7 тис. голосів більше за суперницю.

Обидва штати, в яких Трамп отримав перевагу менше 1%, стали вирішальними для його перемоги на виборах.

Частина оголошень були оплачені в рублях. Соціальна мережа не виключає наявності й інших подібних рекламних оголошень, які вона поки не виявила.

Нагадаємо, що засновник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг виявив докази втручання Росії в президентські вибори в США, які відбулися в листопаді 2016 року. Компанія виявила активність фейкових акаунтів, створених в РФ для поширення політичної реклами під час президентських виборів.

За інформацією Facebook, російську політичну рекламу побачилиблизько 10 млн осіб. Соціальна мережа передала до Конгресу більше 3 тис. рекламних оголошень російських організацій.


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter