Турецький судовий гамбіт: суд задовольнив заяву компанії «Гюльсан»
https://racurs.ua/ua/n95304-sud-zadovolnyv-zayavu-kompaniyi-gulsan.htmlРакурсГосподарський суд Києва задовольнив заяву акціонерної компанії «Гюльсан» про перегляд за нововиявленими обставинами рішення у справі за позовом ТОВ «Бауком Україна». Про цю справу докладно розповідав «Ракурс», висвітлюючи пригоди турецьких інвесторів в Україні.
11 вересня 2017 року Господарський суд столиці скасував своє рішення від 6 жовтня 2015 року та призначив подальший розгляд за правилами, встановленими Господарським процесуальним кодексом України.
Обґрунтовуючи свою заяву про перегляд справи за нововиявленими обставинами, представник «Гюльсан» посилався, зокрема, на те, що акт звірки взаєморозрахунків, який був визнаний судом як належний і допустимий доказ наявності заборгованості за договором суборенди транспортного засобу та спеціальної техніки, зі сторони одного з відповідачів був підписаний особою, що не перебувала з ТОВ «Бауком Україна» у трудових чи цивільно-правових відносинах. Відповідно, ця особа не мала жодних повноважень підписувати документи від імені його головного бухгалтера.
12 жовтня відбудеться новий судовий розгляд у справі, про результати якого «Ракурс» інформуватиме читачів.
Нагадаємо, 9 жовтня Київ відвідав з візитом президент Туреччини Реджеп Таїп Ердоган. Переговори президента України Петра Порошенка з главою Туреччини проходили віч-на-віч та тривали три години замість запланованих 45 хвилин.
Сторони домовилися підписати дев’ять міждержавних документів. Одне з чільних місць посідає угода про захист інвестицій. Також Україна і Туреччина посилять співпрацю у сфері транспорту та інфраструктури.
Як відомо, 10 жовтня в Києві розпочався дорожньо-будівельний форум «Україна-Туреччина». У ході заходу запланована дискусія з турецькими інвесторами на тему привабливості інвестицій в розвиток інфраструктурних проектів регіональних та державних масштабів. Також будуть озвучені плани щодо ремонту доріг в Україні у 2016–2025 роках, обговорюватимуть і залучення інвестицій в дорожньо-будівельні та інфраструктурні проекти в регіонах.