Ракурсhttps://racurs.ua/
Facebook оприлюднив шокуючі дані про мільйони акаунтів «фабрики тролів» РФ
https://racurs.ua/ua/n96385-facebook-opryludnyv-shokuuchi-dani-pro-milyony-akauntiv-fabryky-troliv-rf.htmlРакурсКомпанія Facebook повідомила, що російські тролі протягом останніх двох років опублікували в соціальній мережі близько 80 тис. повідомлень, намагаючись вплинути на політику США. Охоплення аудиторії склало 126 млн американців, пише «ГолосАмерики» з посиланням на Reuters.
.
У Facebook детально описали, як саме пости, написані російськими тролями, досягли своєї аудиторії.
Керівник юридичного управління Facebook Колін Стретч вказав у письмовому свідченні, що 80 тис. повідомлень російського «Агентства інтернет-досліджень» (юридична назва «фабрики тролів») були крихітною частиною контенту у Facebook, яка дорівнює 1 з 23 тис. повідомлень.
За його словами, пости російських тролів порушували умови користування Facebook.
«Ці дії суперечать завданню Facebook щодо створення спільноти і всьому, що ми підтримуємо і захищаємо. Ми сповнені рішучості зробити все можливе, щоб впоратися з цією новою загрозою», — написав він.
Приблизно 80 тис. повідомлень були опубліковані в період з червня 2015 року по серпень 2017 року, і більшість з них спрямовані на розкол американського суспільства щодо соціальних і політичних проблем. Серед них — расові відносини і право на зброю.
У Twitter повідомили, що ідентифікували 2752 фейкових облікових записів — це набагато більше, ніж заявлена раніше кількість (201). Облікові записи російських тролів встигли опублікувати близько 1,4 млн повідомлень про вибори 2016 року.
Окрім цього, компанія Alphabet, якою володіє Google, заявила, що облікові записи, пов’язані з російськими тролями, витратили на політичну рекламу 4,7 тис. дол.
Цього тижня представники Facebook, Twitter і Alphabet дадуть свідчення у трьох комітетах Конгресу в так званій «російській справі» про втручання в американські вибори.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що соціальна мережа Facebook передала комітету з розвідки Палати представників американського Конгресу понад 3 тис. проросійських рекламних повідомлень, розміщених під час передвиборної кампанії в США. Конгресмени мають намір оприлюднити цю інформацію.
Комітет Сенату США з розвідки згоден з висновками розвідувального співтовариства про те, що Росія намагалася вплинути на президентські вибори минулого року. У Вашингтоні впевнені, що за зламом серверів Демократичної партії США та електронної пошти глави передвиборної кампанії Хілларі Клінтон Джона Подести стоїть Росія.