Ракурсhttps://racurs.ua/
Розслідування авіакатастрофи MH17: технічна несправність або екіпаж ні при чому
https://racurs.ua/ua/n34594-rozsliduvannya-aviakatastrofy-mh17-tehnichna-nespravnist-abo-ekipaj-ni-pry-chomu.htmlРакурсВ опублікованому сьогодні, 9 вересня, звіті Ради безпеки Нідерландів (Dutch Safety Board) повідомляється, що літак компанії Malaysia Airlines «розпався в повітрі, ймовірно, унаслідок структурних ушкоджень, викликаних великою кількістю об'єктів високої енергії, що проникли в літак ззовні».
.
Записи бортового мовного самописця, реєстратора даного рейсу і дані від Управління повітряним рухом дають підстави припускати, що політ рейсу MH17 тривав у звичайному режимі до 13.20 (UTC) (15.20 за Києвом) 17 липня, після чого раптово припинився.
«Повне прослуховування переговорів між членами екіпажу в кабіні, записаних на бортові мовні самописці, не виявило жодних ознак будь-яких технічних несправностей або надзвичайної ситуації. Не було чути жодних попереджувальних сигналів у кабіні, які, можливо, вказують на технічні проблеми. Реєстратор рейсів не зареєстрував жодного попередження системи літака, а параметри авіаційних двигунів відповідають показникам нормальної роботи під час польоту», — йдеться в звіті розслідування авіакатастрофи.
Радіопереговори з Управлінням повітряним рухом України підтверджують, що екіпаж малайзійського літака не зробив екстреного виклику. Останні дзвінки української служби контролю повітряного руху, зроблені між 13.20 і 13.22 (UTC), залишилися без відповіді.
За висновками голландських експертів, характер уламків літака на землі дозволяє припустити, що літак розпався на частини під час польоту.
Експерти підкреслюють, що на підставі наявної історії обслуговування літака можна зробити висновок: літак був придатний до польотів, коли вилетів з Амстердама, також не було відомо про жодні технічні проблеми. «Літак був укомплектований кваліфікованим і досвідченим екіпажем», — йдеться в звіті голландських дослідників авіакатастрофи.
Як повідомляв «Ракурс», у Генпрокуратурі України почали роботу іноземні представники міжнародної спільної слідчої групи з розслідування авіакатастрофи Boeing-777, що сталася на Донбасі 17 липня.