Российское вмешательство в американские выборы было успешным только в саморекламе — детали
https://racurs.ua/n178922-rossiyskoe-vmeshatelstvo-v-amerikanskie-vybory-bylo-uspeshnym-tolko-v-samoreklame-detali.htmlРакурсРосійські зусилля з дезінформації в Інтернеті під час президентських виборів у США 2016 року не вплинули ні на ставлення, ні на поведінку виборців.
Але російська кампанія з дезінформації досягла найбільшого успіху в питанні самореклами — переконала американців у тому, що вона насправді нібито була успішною. Про це свідчать результати нового дослідження групи вчених з Копенгагена, Нью-Йорка, Дубліна та Мюнхена, повідомляє прес-служба Копенгагенського університету.
Загалом ми не знаходимо доказів того, що російська кампанія з дезінформації в соціальних мережах вплинула на політичне ставлення американців або на моделі голосування, — наголошують дослідники.
Згідно з дослідженням, російська кампанія у Твіттері передусім охопила невелику групу сильно налаштованих республіканців, яких навряд чи потрібно було переконувати голосувати за Дональда Трампа.
Ті, хто ідентифікував себе як «стійкі республіканці», отримали приблизно в дев’ять разів більше російських постів, ніж ті, хто ідентифікував себе як демократи або незалежні, — пояснюють учені.
Загалом, російська кампанія була дуже таргетованою: 70% показів припадали на лише 1% користувачів.
Причину обмеженого ефекту російського втручання, можливо, слід шукати в тому, що воно було значно затьмарене контентом американських новинних ЗМІ та політиків.
В середньому американці в Твіттері в жовтні 2016 року щодня стикалися з приблизно чотирма повідомленнями з російських профілів у Твіттері. Але за той же період вони бачили в середньому 106 постів від національних ЗМІ та 35 постів від американських політиків, — зазначають дослідники.
Також заглушити контент російської кампанії допомагали інші джерела, такі як телеканали та онлайн новини.
Проте спроба росії змінити результат виборів могла мати інші наслідки.
Навіть якщо російська активність у Твіттері не змогла змінити ставлення виборців, вона все одно могла вплинути на вибори та чесність виборів у США, переконавши американців у тому, що російське втручання у соціальні мережі було дійсно успішним, — зазначають учені.