Ракурсhttps://racurs.ua/
Фото: crypthor.net
Amazon очолив рейтинг 500 найдорожчих брендів (ІНФОГРАФІКА)
https://racurs.ua/ua/n100463-amazon-ocholyv-reytyng-500-naydorojchyh-brendiv-infografika.htmlРакурсАмериканський інтернет-рітейлер Amazon (Амазон) зайняв перше місце в рейтингу «500 найдорожчих брендів» в 2017 році. У 2016 році він був на третій позиції цього рейтингу. Дослідження було проведено консалтинговою компанією в області стратегії та оцінки вартості брендів Brand Finance.
.
Amazon в 2017 році подорожчав на 42%, за оцінками консалтингової компанії, загальна вартість бренду складає 150,8 млрд дол. У 2016 році її оцінювали в 106,3 млрд дол.
Друге місце зайняла компанія Apple, за оцінками експертів, її вартість зросла на 37%, в 2016 році вартість знижувалася на 27%. На сьогоднішній день Apple оцінили в 146,3 млрд дол., минулорічний показник — 107,1 млрд. дол.
На третьому місці рейтингу знаходиться компанія Google, яка збільшила свою вартість на 10% і оцінюється в 120,9 млрд дол.
На четвертому місці — Samsung, вартість якої зросла на 39% і становить 92,2 млрд. дол.
На п’ятому місці Facebook, що додав до своєї вартості 45%, тепер його оцінюють в 89,6 млрд.
Нагадаємо, що Amazon відкрив перший продовольчий супермаркет без кас.