Новини
Ракурс
Фото: crypthor.net

Amazon очолив рейтинг 500 найдорожчих брендів (ІНФОГРАФІКА)

1 лют 2018, 12:16

Американський інтернет-рітейлер Amazon (Амазон) зайняв перше місце в рейтингу «500 найдорожчих брендів» в 2017 році. У 2016 році він був на третій позиції цього рейтингу. Дослідження було проведено консалтинговою компанією в області стратегії та оцінки вартості брендів Brand Finance.


.

Amazon в 2017 році подорожчав на 42%, за оцінками консалтингової компанії, загальна вартість бренду складає 150,8 млрд дол. У 2016 році її оцінювали в 106,3 млрд дол.

Друге місце зайняла компанія Apple, за оцінками експертів, її вартість зросла на 37%, в 2016 році вартість знижувалася на 27%. На сьогоднішній день Apple оцінили в 146,3 млрд дол., минулорічний показник — 107,1 млрд. дол.

На третьому місці рейтингу знаходиться компанія Google, яка збільшила свою вартість на 10% і оцінюється в 120,9 млрд дол.

На четвертому місці — Samsung, вартість якої зросла на 39% і становить 92,2 млрд. дол.

На п’ятому місці Facebook, що додав до своєї вартості 45%, тепер його оцінюють в 89,6 млрд.

Інфографіка: Brand FinanceНагадаємо, що Amazon відкрив перший продовольчий супермаркет без кас.

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...