Ракурсhttps://racurs.ua/
Фото: ВВС
У США використання автопілота Tesla Model X стало причиною смертельної ДТП
https://racurs.ua/ua/n103054-u-ssha-vykorystannya-avtopilota-tesla-model-x-stalo-prychynou-smertelnoyi-dtp.htmlРакурсУ компанії Tesla (Тесла) з’ясували, що під час нещодавньої аварії у Каліфорнії, США, електричний автомобіль Model X (Модель Ікс) працював на автопілоті. Про це повідомляє «Голос Америки».
.
Зазначається, що 23 березня автомобіль 38-річного інженера компанії Apple (Еппл) Волтера Гуанґа врізався у бетонний відбійник на шосе і загорівся. Водій загинув на місці.
З’ясувалося, що за кілька хвилин до зіткнення водій увімкнув систему автоматичного керування.
Компанія не уточнила, чи зміг автопілот розпізнати відбійник. Проте повідомляється, що система кілька разів попереджала водія про небезпеку за допомогою аудіо- та візуальних оголошень.
Не зважаючи на це, водій не взяв керування автомобілем під свій контроль — система не зафіксувала його рук на кермі принаймні за шість останніх секунд до аварії.
«У водія було принаймні п’ять секунд і 150 м безперешкодного обзору на бетонний відбійник… але система авто свідчить, що ніяких дій не було вжито», — йдеться у заяві.
Також у компанії зазначили: зіткнення було таким сильним через те, що перед відбійником не було спеціального захисного обладнання, яке мало пом’якшити удар під час зіткнення. Адже за 11 днів до цієї аварії там сталась інша дорожньо-транспортна пригода, й місцева влада не встигла поставити туди новий захисний бар'єр.
Нагадаємо, американська компанія Tesla відкликає 123 тис. електромобілів марки Model S по всьому світу, які були виготовлені до квітня 2016 року.
Причина цього рішення — корозія гвинтів гідропідсилювача через контакт з солями, які в багатьох країнах використовуються у складі антильодового реагенту. У разі руйнування гвинтів водієві доведеться докласти більше зусиль для повороту керма.