Новини
Ракурс
Фото: Taihiva ldosiow / commons.wikimedia.org

Розумний одяг для дурнів: Hilfiger заманює клієнтів віртуальними нагородами

26 лип 2018, 10:11

На відміну від інших виробників «розумного» одягу, які прагнуть зробити життя своїх клієнтів більш комфортним, Томмі Хілфігер пішов іншим шляхом: він нагороджуватиме своїх шанувальників за те, що носять його одяг… нарахуванням віртуальних очок, пише Techcrunch.


.

У лінійку входять футболки, світшоти, худі, джинси, куртки, кепки та сумки, які зв’язуються із застосунком Tommy Jeans Xplore для iOS через Bluetooth. Ідея полягає в тому, що користувачі повинні змагатися, заробляючи очки. Їх нараховуватимуть за те, наприклад, як часто ви носите одяг цього бренду. Крім того, потрібно буде ходити по карті застосунку і шукати відмічені на ній сердечка.

У компанії кажуть, що очки можна буде перевести в реальні нагороди, зокрема подарункові карти, товари з підписом і речі з архівів Tommy Hilfiger.

«Розумний» світшот з нової колекції, наприклад, коштує 90 дол. У компанії сподіваються створити міні-спільноту своїх справжніх фанатів.

Нагадаємо, Google у партнерстві з Levi`s раніше створили смарт-куртку, яка, на відміну від Tommy, приносить реальну користь велосипедистам і байкерам: з її допомогою можна запитувати навігацію, відповідати на дзвінки, отримувати повідомлення, керувати музикою та багато іншого.

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...