Новини
Ракурс
Фото: pxhere.com

Любителі джина більше за всіх витрачають на інтернет-шопінг

3 сер 2018, 14:43

Дослідники опитали 1100 американців, як чоловіків так і жінок, які робили покупки на сайті Amazon. Результати опублікувала компанія Archston. Вони показали, що більше за всіх витрачали ті, хто пив джин — в середньому 82 дол. за один вечір. Друге і третє місце в рейтингу посіли ром (53,88 дол.) і горілка (50,5 дол.).


.

Любителі вина діляться на дві групи: шанувальники білого, як виявилося, витрачають більше за поціновувачів червоного (46,07 і 42,03 дол. відповідно). Замикають список текіла (40,08 дол.), пиво (39,09 дол.) та віскі (38,84 дол.).

Інфографіка: archstonerecovery.com

Дослідники також з’ясували, що жінки (сюрприз!) в середньому витрачають більше на купівлю речей під дією алкоголю, ніж чоловіки: 46,39 дол. проти 39,87 дол. Однак якщо у чоловіків найдорожча покупка обійшлася в 200 дол., то у жінок — всього 155 дол.

Багато хто з любителів випити потім шкодують про своє придбання. Причому найбільше шкодували покупці мобільних телефонів і книжок (67% і 34%). А от найменше розчарували покупки косметики та відеоігор (22,5% і 23%).

Понад половина опитаних (51%) купували під дією алкоголю речі, які згодом довелося повертати.

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...