Ракурсhttps://racurs.ua/
Фото: umoloda.kiev.ua
Місцеву владу зобов’яжуть фінансувати ремонт приміських електричок
https://racurs.ua/ua/n109645-miscevu-vladu-zobov-yajut-finansuvaty-remont-prymiskyh-elektrychok.htmlРакурсМіністр інфраструктури Володимир Омелян запропонував своє бачення шляху до виживання приміських перевезень. За його словами, «врятувати» електрички могло б залучення субсидій з боку міської влади, передає «Укрінформ».
.
Міністр наголосив, що такий підхід до фінансування приміського залізничного транспорту дозволив би підвищити його комфортність та провести належний ремонт.
«Зараз „Укрзалізниця“ зосередила окремий ресурс для ремонту електричок. Ті представники міської влади, які хочуть мати в себе новий склад і достатню кількість вагонів у кожному потязі, мають сісти за стіл переговорів і субсидіювати такий вид перевезень. Ті міста, які будуть далі ігнорувати, отримають або нуль, або той рухомий склад, який буде суттєво скорочений, і умови в ньому будуть не найкращі», — наголосив міністр.
Він нагадав, що єдиний збитковий вид перевезень «Укрзалізниці» — саме приміські перевезення. Це зумовлено багатьма факторами, зокрема тим, що ціни на проїзд в електричках регулюються лише за згодою місцевої влади.
«Відповідно, місцева влада такої згоди не дає, хоче тримати ціну найнижчу. І ми доходимо до абсурду, коли автобусом поїхати дорожче, аніж електричкою», — наголосив міністр.
Крім того, електрички нерентабельні ще й через перевезення великої кількості «зайців» — пасажирів без проїзного документу. За підрахунками компанії, їхня кількість становить щонайменше половину всіх пасажирів електричок.
Нагадаємо, пасажири, незадоволені малою кількістю вагонів електрички, на дві години заблокували рух електропотягів на станції Скнилів у передмісті Львова.