Новини
Ракурс
Фото: Pixabay

Твіттер розкриє особи тих, хто розміщує політичну рекламу в США

31 сер 2018, 11:06

Твіттер (Twitter) змінює правила для розміщення в США політичної реклами. Ця соцмережа незабаром введе сертифікацію для замовників такого рекламного контенту. Про це сьогодні, 31 серпня, повідомила адміністрація Твіттера.


.

Нові правила стосуватимуться публікацій, в яких є інформація про вибори, законодавство та питання національного значення.

Той, хто замовляє платні публікації на цю тему, повинен буде пройти сертифікацію, в рамках якої він буде зобов’язаний розкрити свою особу і місце проживання в США. Twitter буде також вказувати у стрічці, хто оплатив ту чи іншу публікацію.

Нові правила набудуть чинності з 30 вересня. Після цієї дати з Twitter буде видалена вся реклама, замовники якої не пройшли сертифікацію.

Адміністрація соцмережі визнала, що російська «фабрика тролів» користувалася Твіттером для передбачуваного втручання в президентські вибори в США. Через це американська влада побоюється повторного втручання у вибори до Конгресу, які відбудуться 6 листопада.

Раніше повідомлялося, що Твіттер заборонив реєструвати акаунти з ім’ям Ілона Маска.

Джерело: Ракурс


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...