Ракурсhttps://racurs.ua/
Постраждалий не був «зайцем» – він через інтернет придбав електронний квиток, фото: 1NEWS.COM.UA
В «Укрзалізниці» пообіцяли звільнити працівників, які на ходу виштовхали з потяга пасажира (ВІДЕО)
https://racurs.ua/ua/n112048-v-ukrzaliznyci-poobicyaly-zvilnyty-pracivnykiv-yaki-na-hodu-vyshtovhaly-z-potyaga-pasajyra.htmlРакурсПровідницю та начальника поїзда «Ковель — Москва», які 30 вересня на ходу виштовхали пасажира з одного із вагонів, звільнять. Про це повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».
.
Зазначається, що постраждалий не був «зайцем» — він через інтернет придбав електронний квиток, однак касир на залізничній станції Кривин у Хмельницькій області не змогла його роздрукувати. З аналогічною проблемою зіткнулися ще кілька пасажирів, яких також відмовилися пускати до вагону.
Перевірку цього скандального інциденту було здійснено після того, як поїзд вчора ввечері повернувся до депо, зазначають у прес-службі держпідприємства і просять вибачення у всіх постраждалих.
Некоректна поведінка працівників «Укрзалізниці» набула широкого розголосу після того, як в інтернеті з’явився відеозапис інциденту. На ньому співробітниця компанії намагається виштовхнути з вагона чоловіка, заявляючи, що «в неї не таксі». Після того, як потяг починає рухатися, постраждалого виштовхують.
За словами свідків, касир особисто підходила до керівника потягу і розповідала про технічні проблеми, проте більшість пасажирів з електронними квитками чомусь до вагону не пропустили.
Обережно, відео містить нецензурну лексику.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» нещодавно повідомляла про плани замінити потяги автобусами на збиткових маршрутах.