Ракурсhttps://racurs.ua/
Boeing 737 Max, фото: «Википедия»
Авіакатастрофа Boeing 737 в Індонезії: аналогічна несправність може бути у 246-ти літаків по всьому світу
https://racurs.ua/ua/n113796-aviakatastrofa-boeing-737-v-indoneziyi-analogichna-problema-moje-buty-u-246-litakiv-po-vsomu-svitu.htmlРакурсФедеральне авіаційне управління (ФАУ) США вчора випустило директиви льотної придатності на 246 літаків Boeing 737 Max по всьому світу. Про це повідомляє агентство Reutrers.
.
З цього переліку 45 літаків належать американським компаніям.
У директиві пояснюється, як обробляти помилкові дані з датчиків на літаках такого типу.
Розслідування авіакатастрофи Boeing 737 Max в Індонезії, яка сталася минулого тижня, виявило, що датчик, котрий показує кут атаки, давав помилкові дані.
Кут атаки є важливим параметром, який допомагає бортовим комп’ютерам дізнатися розміщення носа авіалайнера щодо потоку повітря — неправильне положення може зробити літак некерованим і стати причиною його падіння.
У повідомленні ФАУ відзначається, що помилкові дані можуть потенційно змушувати горизонтальні стабілізатори неодноразово нахиляти ніс літака вниз, роблячи авіалайнер важкокерованим.
Директива ФАУ зобов’язує операторів переглянути інструкцію щодо польоту літаків такого типу і надати екіпажам горизонтальні стабілізаційні процедури, які слід виконувати за певних умов.
Нагадаємо, вранці 29 жовтня в море біля індонезійського острова Ява впав Boeing 737 Max компанії Lion Air. Загинули всі 189 пасажирів і членів екіпажу.