Новини
Ракурс
Фото: vogue.ua

Сьогодні він грає джаз, а завтра батьківщину продасть: аналітики знайшли зв’язок між модними уподобаннями людей і їхніми політичними поглядами

30 лис 2018, 14:04

Модні вподобання людей — один із чинників, за яким можна визначити їхні політичні симпатії. Про це заявив представник компанії Cambridge Analytica (Кембрідж Аналітіка) Крістофер Віллі під час виступу на конференції в британському Оксфордширі, повідомляє Bloomberg.


.

За словами Віллі, уподобання щодо тих чи інших фешн-брендів допомагали компанії таргетувати політичну рекламу.

Наприклад, інтернет-користувачі, які цікавляться публікаціями журналу Vogue, або ж товарами мережі магазинів Macy’s, загалом були екстравертами та лібералами. Ті ж, хто обирає одяг марки Wrangler, виявилися більш консервативними та схильними до порядку.

«Один з важливих моментів, виявлених компанією Cambridge Analytica під час дослідження даних з Facebook, полягав у тому, що модні бренди стали маркерами, завдяки яким полегшувалася розробка алгоритмів для таргетованої реклами. Вони свідчать про те, як люди думають і почуваються», — розповів Віллі.

Він також підтвердив, що вказану інформацію використовували для таргетування реклами під час виборів президента США 2016 року.

Нагадаємо, компанія Cambridge Analityca — британська компанія, яка займається політичним консалтингом.

Її обвинувачують у втручанні у вибори американського президента та незаконному доступі до особистих даних десятків мільйонів профілів користувачів Facebook: йдеться про щонайменше 87 млн акаунтів.


Помітили помилку?
Виділіть і натисніть Ctrl / Cmd + Enter






Загрузка...