Ракурсhttps://racurs.ua/
Фото: vogue.ua
Сьогодні він грає джаз, а завтра батьківщину продасть: аналітики знайшли зв’язок між модними уподобаннями людей і їхніми політичними поглядами
https://racurs.ua/ua/n114944-sogodni-vin-graie-djaz-a-zavtra-batkivschynu-prodast-analityky-znayshly-zv-yazok-mij-modnymy.htmlРакурсМодні вподобання людей — один із чинників, за яким можна визначити їхні політичні симпатії. Про це заявив представник компанії Cambridge Analytica (Кембрідж Аналітіка) Крістофер Віллі під час виступу на конференції в британському Оксфордширі, повідомляє Bloomberg.
.
За словами Віллі, уподобання щодо тих чи інших фешн-брендів допомагали компанії таргетувати політичну рекламу.
Наприклад, інтернет-користувачі, які цікавляться публікаціями журналу Vogue, або ж товарами мережі магазинів Macy’s, загалом були екстравертами та лібералами. Ті ж, хто обирає одяг марки Wrangler, виявилися більш консервативними та схильними до порядку.
«Один з важливих моментів, виявлених компанією Cambridge Analytica під час дослідження даних з Facebook, полягав у тому, що модні бренди стали маркерами, завдяки яким полегшувалася розробка алгоритмів для таргетованої реклами. Вони свідчать про те, як люди думають і почуваються», — розповів Віллі.
Він також підтвердив, що вказану інформацію використовували для таргетування реклами під час виборів президента США 2016 року.
Нагадаємо, компанія Cambridge Analityca — британська компанія, яка займається політичним консалтингом.
Її обвинувачують у втручанні у вибори американського президента та незаконному доступі до особистих даних десятків мільйонів профілів користувачів Facebook: йдеться про щонайменше 87 млн акаунтів.