Ракурсhttps://racurs.ua/
Кількість відвідувачів сайту «Укрзалізниці» зросла в шість разів, фото: Wikimedia
Сервери «Укрзалізниці» не справляються з навантаженнями через новорічний ажіотаж
https://racurs.ua/ua/n115209-servery-ukrzaliznyci-ne-spravlyautsya-z-navantajennyamy-cherez-novorichnyy-ajiotaj.htmlРакурсСервери онлайн-системи продажу квитків booking.uz.gov.ua не справляються з навантаженнями через новорічний ажіотаж — 4 грудня кількість відвідувачів зросла в шість разів. Про це повідомляє прес-служба «Укрзалізниці».
.
Зазначається, що для стабільної роботи ресурсу та гарантування здійснення платежів за квитки фахівцям компанії довелося обмежити кількість одночасних сесій на інтернет-ресурсі до 140 в секунду.
Як повідомляє прес-служба компанії, за 4 грудня було продано рекордну кількість квитків — 244 тис., з них завдяки інтернет-сервісу компанії — 168 тис. квитків, що становить 61% від загальної кількості.
Середні показники за добу становлять 149 тис. квитків, з них через інтернет реалізують трохи більше половини.
Сьогодні придбання квитків через інтернет-сервіс продовжує бути ускладненим — час очікування при спробі зайти на сайт може затягуватися до 10 хв. У компанії повідомляють, що ажіотажний попит продовжує зберігатися.
Таке зростання відвідуваності сайту «Укрзалізниці» має сезонні причини — наближення новорічних свят. Зараз у продажу з’явилися квитки на потяги, які відправляються після 20 грудня.
У компанії зазначають, що минулого разу такій ажіотаж спостерігався влітку — тоді за добу було продано понад 175 тис. квитків.
Нагадаємо, у вересні «Укрзалізниця» повідомляла про плани замінити потяги автобусами на збиткових маршрутах.