Ракурсhttps://racurs.ua/
Журналісти і гроші: стало відомо, куди Гнап подів обіцяну армії європейську премію
Журналісти і гроші: стало відомо, куди Гнап подів обіцяну армії європейську премію
https://racurs.ua/ua/n117861-jurnalisty-i-groshi-stalo-vidomo-kudy-gnap-podiv-obicyanu-armiyi-ievropeysku-premiu.htmlРакурсУ 2015 році журналісти-розслідувачі проекту «Слідство.Інфо» отримали премію «Вільна преса Східної Європи» у розмірі 15 тис. євро. Ці кошти журналісти вирішили перерахувати на потреби армії. Сьогодні з’ясувалося, що тодійшній керівник проекту Дмитро Гнап 2 тис. євро передав ЗСУ, а понад 9 тис. євро досі залишаються у його банківській ячейці. Про це у Facebook повідомила журналістка «Слідство.Інфо» Анна Бабінець.
.
«У нас у „Слідство.Інфо“ сталася прикра ситуація… Точніше, сталася вона давно, але виявили ми це лише зараз… Весь цей час я була впевнена, що приз дійсно пішов на армію. Почали розбиратися. З’ясувалося, що премія була перерахована на банківський рахунок Дмитра Гнапа», — написала Бабінець.
За її словами, так сталося, можливо, тому, що рахунки організації «Слідство.Інфо» були відкриті лише у грудні 2015 року, а премія надійшла десь за півроку до цього. Бабінець, посилаючись на слова Гнапа, зазначила, що на допомогу армії пішло 2 тис. євро, ще 3,9 тис. євро пішли на оперативні видатки організації. Водночас ще 9,1 тис. євро досі зберігаються у банківській ячейці Гнапа. Ці кошти він найближчими днями має перерахувати на рахунок проекту, а тоді вже команда «Слідство.Інфо», за словами Бабінець, вирішить як їх найкраще витратити.
Згодом екс-керівник проекту, а нині кандидат у президенти Гнап повідомив, що залишок від європейської премії у розмірі 9087 євро він сьогодні або завтра перерахує «Слідству.Інфо».
Інформація про тимчасове «зникнення» коштів, обіцяних армії, викликала бурхливу реакцію користувачів Facebook.
Нагадаємо, 3 лютого документи до ЦВК подав відомий журналіст-розслідувач Дмитро Гнап, якого висунула партія «Сила людей». У партії заявляють, що необхідні для реєстрації кандидати 2,5 млн грн застави зібрали за два тижні за допомогою публічної кампанії фандрайзингу.